ازخبرهایی درباره رئیس‌جمهور آینده تا بیهوشی تماشاگران ایتالیایی درنمایش ایرانی/پربازدیدهای ۲۰ آذر

 اخبار مربوط به رقابت‌های رئیس جمهوری آینده در بیستم آذر ماه از همه خبرهای دیگر پربازدیدتر بود.

  

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در صدر اخبار پربازدید سرویس سیاسی شوک غافلگیرکننده ارتش در رزمایش محمد رسول‌الله دیده شد. پس از آن، پیش‌بینی جالب نماینده نزدیک به شهردار تهران خواندنی بود که گفت: سال بعد در خبرهایتان می‌نویسید«رییس‌جمهور قالیباف»! نامه فاضل لاریجانی به دادستان تهران هم خواندنی بود که نوشت:  به دارایی‌هایم از قبل از انقلاب رسیدگی کنید.

از این سئوال هم مخاطبان اقتصادی محظوظ شدند: اسکناس‌های «تومانی» از کی می‌آید؟ همچنین  هزینه خداحافظی ریال از اقتصاد ایران هم پربازدید بود. پس از آن  رکوردی که تورم تک‌رقمی بعد از ۴ دهه شکست برای مخاطبان جذاب بود.

در سرویس فرهنگ و هنر واکنش رضا رشیدپور به شعارهای برخی افراد در بازی تراکتورسازی با استقلال جالب توجه بود. گفت‌و‌گو با بازیگر زن برزیلی هم پربازدید بود که گفت:  در نمایشی ایرانی تماشاگران ایتالیایی‌اش بیهوش شدند! در دنیای موسیقی هم کنسرت خواننده سرشناس پاپ پس از شش سال در تهران پربازدید بود.

مخاطبان سرویس جامعه هم هشداری دریافت کردند که این چهارراه‌های تهران به تازگی دوربین‌دار شده‌اند! خبر بد دیگر اینکه فرصت زیادی تا پایان آب در ایران وجود ندارد تعطیلی مدارس مشهد و چند شهر به دلیل برف و یخبندان تنها خبر خوشحال کننده این سرویس در روزهای اخیر بود.

در سرویس بین‌الملل ما حضور دو چهره تحلیل کرد و برگزاری مناظره‌ای درباره تأثیر ریاست‌جمهوری ترامپ بر برجام از همه اخبار دیگر بیشتر کلیک خورد. پس از آن تصویب قطعنامه سازمان ملل درباره سوریه  پربازدید بود تا در خبر محبوب دیگر اوباما دستور بررسی سلامت انتخابات آمریکا را صادر کند.

در بین اهالی شبکه های اجتماعی و دنیای فناوری اطلاعات محبوب‌ترین تاپیک‌های ۲۰۱۶ فیس‌بوک پربازدید بود تا به همراه خبر پشت پرده چالش مانکن در ایران! در سرویس طنز و کاریکاتور از داغ‌ترین بحث‌های غیرجدی امروز باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد