کارنامه «پرز» مملو از جنایات علیه مردم فلسطین است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که کارنامه «شیمون پرز» مملو از جنایاتی است که علیه مردم فلسطین مرتکب شده است.    

  

گزارش خبرچه به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «داود شهاب» رئیس دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که «شیمون پرز» رئیس سابق رژیم صهیونیستی سمبلی از تروریسم صهیونیست هاست که در آواره کردن مردم فلسطین دست داشته است.

شهاب افزود: تمام تلاش های رسانه ای برای اینکه نشان دهد شیمون پرز مرد صلح بوده است، موفق نخواهد شد دامن وی را از جنایاتی که علیه ملت های عربی و در راس آنها مردم فلسطین، لبنان و مصر مرتکب شده است پاک نماید.

وی همچنین تاکید کرد که مرگ پرز با کارنامه ای مملو از جنایت علیه مردم فلسطین به معنای پایان پیگرد و مجازات رژیم صهیونیستی در مورد جنایاتی که علیه مردم فلسطین مرتکب شده است، نیست.

از سوی دیگر جنبش حماس نیز خوشحالی فلسطینی ها را از مرگ پرز ابراز کرد. «سامی ابوزهری» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که مردم فلسطین از مرگ شیمون پرز رئیس سابق رژیم صهیونیستی که در جنایات علیه فلسطینی ها و ریختن خون آنها دست داشته است، خوشحال هستند.

لازم به ذکر است که «شیمون پرز» رئیس سابق رژیم صهیونیستی که پیش از این دچار سکته مغزی شده بود و جنایات زیادی را در کارنامه خود علیه ملت مظلوم فلسطین دارد، بامداد چهارشنبه مُرد.                    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد