رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: جانبازان صاحبان حقیقی کشور هستند

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان را صاحبان حقیقی کشور دانست و گفت: این عزیزان تلاش زیادی در راه حفظ و پایداری از انقلاب اسلامی کشور کردند.

  

به گزارش خبرچه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی چهارشنبه شب در حاشیه سفر هیات دولت به استان قزوین، در دیدار با خانواده جانباز سعید جدلی ها، افزود: امروز دولت تدبیر و امید مهمان مردم شهیدپرور قزوین است و اعضای هیات دولت نیز با توجه به کمبود زمان، انجام وظایف سازمانی خود را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: بنده نیز از آن جایی که مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران هستم دیدار از خانواده های شاهد و ایثارگر را برعهده داشته و سلام مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت را به شما ابلاغ می کنم.
معاون رئیس جمهوری یادآور شد: دیدار با شما خانواده های شاهد و ایثارگر همواره مایه افتخار بوده و خوشحالم که امروز نیز به دیدار یکی از خانواده های جانباز آمده ام.
به گفته وی، رشادت و ایثارگری های جانبازان در طول 8 سال دفاع مقدس همیشه قابل تقدیر بوده و خداوند اجر و ثواب شما را در دنیا و آخرت عطا خواهد کرد.
حجت الاسلام شهیدی محلاتی اضافه کرد: براساس بیانات رهبر فرزانه انقلاب، جانبازان هر چه اجر می برند، نصف آن متعلق به همسران آنان است، زیرا نقش به سزایی در مراقبت و نگهداری از شماها را دارند.
این مسئول با بیان اینکه زنان جانباز، با هدف همسران آینده خود را انتخاب کردند تا بتوانند با خدمت به آنها رضایت خداوند متعال را کسب کنند، افزود: آنان اسوه های صبر و ایثار هستند و باید سیره شان سرلوحه زنان و مادران امروز جامعه ما باشد.
جانباز سعید جدلی ها، متولد سال 39 در قزوین، کادر رسمی ارتش جمهوری اسلامی و متاهل، در 27 شهریورماه سال 60 در دهلاویه سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش دچار ضایعه نخاعی شده و در حال حاضر نیز از جانبازان 70 درصد است.
وی در حال حاضر دانشجوی دکترای تاریخ، مدیر مجتمع ایثارگران استان و از فرهیختگان و نخبگان استان قزوین است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سی و یکمین سفر هیات دولت به استان قزوین، روز چهارشنبه وارد این شهر شد و دربدو ورود با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.
دولتمردان تدبیر و امید از نخستین سفر استانی خود در 24 دی سال 92 تاکنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان)، خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده و قزوین سی و یکمین مقصد کاروان امید است.

حضور در جمع علما و ائمه جمعه، نشست با نخبگان و فعالان اقتصادی، خانواده معظم ایثارگران و شهدا و شرکت در شورای اداری مدیران از جمله برنامه های سفر دو روزه دکتر روحانی به استان قزوین است.                        

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد