نظامیان صهیونیست تظاهرات فلسطینیان در کفرقدوم را سرکوب کردند

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه با یورش به منطقه «کفر قدوم» در استان قلقیلیه واقع در کرانه باختری و شلیک گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی، تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان فلسطینی را سرکوب کردند.

  

به گزارش خبرچه به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «معا»، در پی این حمله دهها فلسطینی از جمله تعدادی زن و کودک بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار آسیب شدند.
شهروندان فلسطینی با برپایی تظاهرات مسالمت آمیز هفتگی، خواستار بازگشایی خیابانی شدند که از 13 سال پیش تاکنون در حمایت از ساکنان شهرک صهیونیست نشین «گادومیم» بسته شده است.
« مراد شتیوی» هماهنگ کننده مقاومت مردمی در کفرقدوم گفت: نظامیان صهیونیست از چندین محور به این منطقه یورش بردند و اقدام به شلیک گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور به سوی فلسطینیان کردند که بر اثر آن دهها نفر دچار آسیب شدند.
سرزمین های فلسطین از حدود یکسال پیش، شاهد موج تازه ای از انتقاضه علیه رژیم صهیونیستی است.
انتفاضه سوم مردم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس در اکتبر سال گذشته (مهرماه) در پی تشدید برخورد صهیونیست ها و شهرک نشینان با مردم فلسطین و هتک حرمت های مکرر آن ها به مسجدالاقصی آغاز شد.
از آغاز انتفاضه قدس تاکنون، بیش از 215 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، نوار غزه و سرزمین های اشغالی به شهادت رسیده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد