تلاش آمریکا و عربستان برای جلوگیری از پخش اخبار یمن

ائتلاف آمریکایی و سعودی ضد یمن در تلاش برای ممانعت از پخش اخبار واقعی و جنایت‌های این ائتلاف در یمن، بر روی شبکه تلویزیونی «المسیره» پارازیت فرستادند.

  

به گزارش خبرچه به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف بین‌المللی ضد یمن به سرکردگی عربستان سعودی که دستانش به خون یمنی‌ها آغشته است، برای جلوگیری از انتشار جنایت‌های این ائتلاف و ویرانی‌های برجای گذاشته در یمن، اقدام به پخش پارازیت بر روی شبکه تلویزیونی «المسیره» یمن کرد.

وبگاه خبری «جبهه رسانه‌ای یمن» گزارش داد که شبکه تلویزیونی مذکور از عصر جمعه (امروز) در معرض امواج شدید پارازیت از طرف عربستان سعودی قرار گرفته است.

این شبکه از ابتدای تهاجم عربستان به یمن تمامی اخبار و حوادث جاری در این کشور را بدون سانسور پخش کرده و توانسته جنایات این ائتلاف در حمله به شهروندان غیر نظامی و ویرانی شهرهای یمن را به جهان مخابره کند.

المسیره با انتشار اخبار واقعی از جنوب یمن که رسانه‌های سعودی همواره مدعی پیشروی مزدوران سعودی و آمریکایی هستند، این رسانه‌ها را رسوا کند.

نیروهای یمنی بعد از شکست مذاکرات صلح یمن که با کارشکنی و سنگ اندازی سعودی‌ها به نتیجه نرسید، در عمق خاک یمن پیشروی کرده و تا نزدیکی شهر نجران و جیزان پیشروی کرده‌اند.

پخش چنین اخباری از سوی این شبکه دروغگویی‌های رژیم عربستان سعودی را رو کرده است.

این شبکه در واکنش به این اقدام عربستان، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این شبکه در پوشش اخبار واقعی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصار الله یمن نیز در واکنش به پخش پارازیت از طرف عربستان در صفحه فیسبوک خود نوشت: این اقدام عربستان در نتیجه تأثیر عمیقی است که شبکه المسیره یمن توانست دشمن سعودی را از نظر روانی، اخلاقی و انسانی به زانو درآورد و و تمامی دروغ‌های آل سعود و جنایت‌های آن در حق غیر نظامیان را رو کند؛ چرا که این کشور در مواجهه با واقعیت‌ها دلیل و سندی ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد