پیشکسوتان دفاع مقدس سند افتخار کشور هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیشکسوتان دفاع مقدس را سند افتخار کشور دانست و گفت:باید از دانش و تجربه ارزشمند این عزیزان در راستای ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

  

به گزارش خبرچه به نقل از خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه هیئت معارف جنگ شهیدصیاد شیرازی در تیپ72 پیاده مکانیزه دوکوهه در سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری اردوهای معارف جنگ پرداخت و تصریح کرد: استمرار این حرکت فرهنگی تاثیر گذار و توجه به عدم انحراف اردوهای معارف جنگ که توسط شهید والامقام صیاد شیرازی پایه گذاری شد می بایست همواره مدنظر مسئولان باشد کما این که برای بهتر شدن آن نیز لازم است برنامه های متنوع و نوعی در نظر بگیرند. 
وی در ادامه با بیان این که هر ملتی در طول تاربخ خود فراز و نشیب های متعددی را تجربه کرده است افزود: یکی از سخت ترین و البته ماندگارترین این تجربه ها دفاع از تمامیت ارضی و استقلال به خصوص در حوزه باورها و اندیشه هاست. 
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد:دفاع مقدس آثار و پیامدهای مثبتی چون افزایش همبستگی ملی، انسجام نیروهای داخلی، تغییر توازن قوای منطقه به سود ایران و ایجاد امید در میان ملت های مسلمان جهان را برای کشور در پی داشت. 
وی در پایان با بیان این که آشنا و مانوس شدن با فرهنگ دفاع مقدس کشور به ویژه جوانان را در مقابل هجمه های گسترده و پیچیده فرهنگی دشمنان بیمه می کند خاطر نشان کرد: دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و علم نیروهای داخلی به نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بدل شد و ما امروز وظیفه داریم آنگونه که شایسته است این فرهنگ را به نسل های آینده منتقل کنیم.
فرمانده قرارگاه جنوب غرب نیروی زمینی ارتش نیز در این آئین گفت:اولین نعمت حضور دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در منطقه جنوب غرب و استان خوزستان تقویت امنیت پایدار در استان و منطقه است.
امیر سرتیپ دوم علی ظریفی یگانه افزود:استان خوزستان به خاطر ذخایر نفت، گاز، پتروشیمی، معادن و همچنین دسترسی به آب های آزاد باعث شده که دشمنان برنامه ریزی زیادی برای این استان داشته باشند اما با هوشیاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هر گونه توطئه و شیطنت محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار ایرنا آئین اختتامیه هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی دانشجویان دانشگاه های افسری آجا با حضور امیر سرتیپ ناصر آراسته رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، امیر سرتیپ حسام هاشمی جانشین هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و امیر برخور جانشین نیروی هوایی و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار و در پایان از خانواده های معزز شهدا تقدیر به عمل آمد.                        

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد