لاریجانی برجام را سزارین کرد/ وعده ها محقق نشدند

رئیس ستاد انتخابات رئیسی در استان سمنان با بیان اینکه در سیاست خارجه و نتایج برجام، منافع مدنظر حاصل نشد، گفت: لاریجانی برجام را ۲۰دقیقه ای سزارین کرد.

  

به گزارش خبرچه به نقل از خبرنگار مهر، علی خسروی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در سمنان که شامگاه دوشنبه برگزار شد، ضمن انتقاد شدید از مواضع دولت یازدهم در عمده بخش ها به خصوص سیاست خارجی، ابراز داشت: مهمترین سند تاریخ جمهوری اسلامی را در ۲۰ دقیقه تصویب کردند این چه معنایی می دهد؟ برجام تصمیم کلی نظام بود اما در آن عجله شد حتی ما معتقد هستیم که آقای لاریجانی آن را در حضور این همه نماینده سزارین کرد و نقاط ضعفی در آن ماند که باید پاسخگو باشند.

وی افزود: همان روزها می گفتند از فردای برجام سرمایه به کشور سرازیر می شود حتی به یاد داریم که رئیس جمهور می گفت با وجود برجام کشورهای مختلف برای انعقاد قرارداد سرازیر می شوند، اما مردم یک مورد از این سرمایه ها را نام ببرند؟ حتی دولت که از اطلاعات مخزن مشترک با توتال حرف می زند این را باید بداند که این آقایان اطلاعات ما را به شرکت فرانسوی دادند و توتال هم از اطلاعات سوء استفاده کرد و اکنون در قطر مشغول به فعالیت است.

رئیس ستاد انتخابات رئیسی در استان سمنان، گفت: تاکید دلسوزان نظام این بود که در پروژه های در حال اجرا و حتی باقی مانده از دولت قبل مانند بزرگراه ها و نفت و گاز، شرکت های چینی لغو قرار داد نشوند اما همین دولتی ها گفتند با وجود برجام کشورهای اروپایی به دنبال ما می آیند تا در ایران سرمایه گذاری کنند! چیزی که هیچگاه تحقق نیافت.

خسروی بیان داشت: یکی از مواردی که در برجام تاکید می شد جلوگیری از ورود چمدانی پول به کشور بود امروز باید گفت هنوز هم پول حاصل از فروش نفت و گاز به صورت چمدانی وارد کشور می شود و اتفاق جدیدی در این بخش نیفتاده پس این حرف ها چیست که دولتمردان می زنند؟ مگر قرار نبود از فردای برجام تحریم ها به یکباره لغو شوند؟

وی با بیان اینکه دولت ستاره افتخار خود را طرح سلامت می داند اما درباره این طرح نیز باید صحبت های فراوانی کرد، افزود: دولت یازدهم هزینه سلامت را با ۴۶ هزار میلیارد تومان تحویل گرفت و به ۱۱۰ هزار میلیارد تومان رساند اما باوجود کاهش سهم پرداخت بیماران، عده ای فقط درآمدشان زیاد شده و این موضوعی است که آن را نمی شود کتمان کرد.

رئیس ستاد انتخابات رئیسی در استان سمنان دولت یازدهم را دولتی لیبرال خواند و گفت: اشکال اساسی این دولت، حاکمیت تفکر لیبرالی در آن است و شعار نمی توانیم و نمی شود ورد زبان دولت خسته محسوب می شود این نکته ای است که تمام دلسوزان نظام به آن اشاره کردند.                        

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد