سخنگوی ترامپ: در مورد کره شمالی گزینه های محتمل زیادی در اختیار داریم

شان اسپایسر سخنگوی رئیس جمهوری آمریکا بدون اشاره به رویکرد های مشخصی از سوی واشنگتن در رابطه با بحران کره گفت : کشورش برای مجموعه ای از گزینه های مختلف در برخورد با این بحران آماده است..

  

به گزارش خبرچه به نقل از ایرنا ، شان اسپایسر سخنگوی ترامپ روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبری فاکس نیوز افزود: ترامپ و تیم نظامی او از اقدامات کره شمالی مطلع بوده اند.
وی حاضر به پاسخ به این سوال که ایا واشنگتن در خرابکاری در برنامه های موشکی پیونگ ینگ که به شکست این آزمایشها منجر شد دست داشته است یا نه نشد.
این مسئول آمریکایی اظهار کرد: واشنگتن انتظار فشار های بیشتری از سوی پکن علیه کره شمالی را دارد و اضافه کرد که چین می تواند از نظر سیاسی و اقتصادی نقش موثر و حساسی را در این رابطه با زی کند.
اسپایسر با موفقیت آمیز خواندن حملات اخیر ترامپ به سوریه و افغانستان که به ادعای او 'چهره نیرومند و مصمم' رئیس جمهوری آمریکا را به جهانیان نشان داده است، اضافه کرد : واشنگتن و بدون اشاره به گزینه مشخصی اظهار امیدواری کرد که در زمان اقدامات علیه کره شمالی حامیان بیشتری در این راه به واشنگتن بپیوندند.
وی مدعی شد که رئیس جمهوری آمریکا در دیدار هفته گذشته خود با شی جین پینگ رئیس جمهوری چین گفت وگوهای سازنده ای در این رابطه داشته و این گفت وگو ها همچنان ادامه خواهد داشت.

سخنگوی ترامپ در حالی که سفر وزیر خارجه کشورش به روسیه در هفته گذشته بدون نتیجه مثبت و سازنده ای به پایان رسیده است ؛ یادآور شد: به نظر او بسیاری از کشور های جهان منافع مشترک زیادی در رابطه با مبارزه با تروریسم دارند ؛ بخصوص در رابطه با بحران سوریه بقیه 'کشور های جهان متمدن' در کنار آمریکا قرار گرفته و از اقدامات این کشور حمایت می کنند.                         

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد