تبلیغات انتخاباتی نباید دستاوردهای انقلاب را زیر سئوال ببرد

فرماندار شهرستان نور بر لزوم رعایت خطوط قرمز در تبلیغات انتخاباتی تاکید کرد و گفت: تبلیغات داوطلبان و طرفداران نامزدهای انتخاباتی نباید دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرد.

  

به گزارش خبرچه به نقل از ایرنا، هادی خنجری عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: در آستانه دو انتخابات مهم امسال و فراهم شدن زمینه مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات نباید اقدامات تبلیغاتی ما دشمنان را شاد کند.
وی تصریح کرد: باید به نحوی تبلیغات انتخاباتی انجام شود تا علاوه بر ایجاد شور انتخاباتی برای حضور حماسه ای مردم ، حفظ وحدت تمامی گروهها و مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.
خنجری ادامه داد: در این راستا اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت از رهبری نیز در سر لوحه فعالیت های تبلیغاتی قرار گیرد و خودسری از هر شخص و گروهی، قابل پذیرش نیست و تحمل نخواهیم کرد.
فرماندار نور افزود: باید بستر لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم و امانتداری و صیانت از آرای مردم نیز با تمام توان صورت گیرد.
وی همچنین خواستار تسهیل در روند سرمایه گذاری در شهرستان شد و گفت: مسئولان با رعایت قانون و شرع به نحوی رفتار کنند که موجب تسهیل در جذب سرمایه گذار در شهرستان و شکوفایی منطقه شوند.
امام جمعه شهرستان نور نیز در این جلسه بر نقش اندیشه و مدیریت جهادی در تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و اظهار داشت: باید دلسوزان انقلاب با تفکر و مدیریت جهادی در پیشبرد کارها گام بردارند.
حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند از مسئولان خواست در رفع مشکلات مردم برنامه ریزی و حرکت کرده و در این راستا با مهربانی و دلسوزی رفتار کنند.
وی به نحوه ثبت‌نام ریاست جمهوری اشاره کرد و بر لزوم اصلاح نواقص آن از سوی نمایندگان مجلس تاکید کرد. 
امام جمعه نور با اشاره به ظرفیت های منطقه گفت: با اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی و سود بانکی شاهد رونق تولید و اقتصاد و ایجاد اشتغال خواهیم بود.
شهرستان نور با یکصد هزار نفر جمعیت در غرب استان مازندران قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد