نماینده قم درمجلس: هیچ اقدامی درمنطقه بدون اجازه ایران امکان پذیر نیست

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ابرقدرت های جهان بدون اجازه ایران در منطقه کاری نمی توانند انجام دهند و هیچ اقدامی در منطقه بدون اجازه کشورمان امکان پذیر نیست.

  

به گزارش خبرچه به نقل از ایرنا، احمد امیرآبادی فراهانی عصر شنبه در آیین بزرگداشت روز بسیج مهندسان صنعتی، درسالن همایش های اتاق بازرگانی قم، حمایت از مقاومت در سوریه و لبنان را عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و ابراز داشت: داعش و گروه های تکفیری برای ناامن کردن ایران به وجود آمدند و توانستند در برهه ای از زمان تا 40 کیلومتری مرزهای ایران نیز نزدیک شوند، اما اصول محکم جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت مردم منطقه این توطئه را با شکست مواجه کرد. 
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مستشاری جمهوی اسلامی ایران در سوریه و عراق با امنیت ملی ایران ارتباط مستقیم دارد. 
امیرآبادی افزود: با تدابیر نظام اسلامی، ایران با کمترین هزینه بیشترین دستاورد را در سوریه به دست آورده و این در حالی است که کشورهای ترکیه، اردن و قطر با وجود هزینه بسیار سنگین در سوریه موفقیتی کسب نکردند. 
وی امنیت امروز کشور را مرهون شهدای مدافع حرم دانست و گفت: با رشادت جوانان انقلابی، شاهد پیروزی های مهم محور مقاومت در منطقه هستیم. 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی گفت: با وجود 38 سال دشمنی استکبار جهانی علیه کشورمان، جمهوری اسلامی توطئه های آنها را در این سال ها ناکام گذاشته است. 
وی؛ استقلال، آزادی و تحقق اراده ملت را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: در منظر خارجی، جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران در بین ملت های منطقه با عزت و عظمت هستند. 
وی افزایش بیش از 2 برابری جمعیت نسبت به سال 57 را مورد اشاره قرار داد و گفت: با وجود افزایش جمعیت و کاهش فروش نفت از هفت میلیون بشکه در سال 57 به حداکثر سه میلیون بشکه در سال های پس از انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علمی، آموزشی، صنعتی، بهداشتی و درمانی پیشرفت های چشمگیری ایجاد شده است. 
ماهواره امید روز 14 بهمن سال 1387 به عنوان نخستین ماهواره تمام بومی به دستان مهندسان ایرانی ساخته و به فضا پرتاب شد و به همین علت، این روز در تقویم بسیج به عنوان روز بسیج مهندسان صنعتی و روز فناوری نام گذاری شده است. 

در این آیین از خانواده شهید مهندس مصطفی کریمی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون، تجلیل به عمل آمد.                        

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد