گاز همه جایگاه‌های CNG گلستان وصل شد

جایگاه سی ان جی

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از وصل جریان گاز همه جایگاه‌های CNG استان خبر داد.

  

صفرعلی جمال لیوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به برقراری جریان گاز همه جایگاهای CNG استان اظهار داشت: با توجه به اینکه گاز جایگاه‌های CNG برای تامین گاز بخش خانگی از دهم بهمن ماه به علت سرمای هوا از مدار خارج شده بود با عادی شدن وضعیت فشار، اکنون جریان گاز همه جایگاه‌ها برقرار شد.

وی با اشاره به خارج شدن سامانه سرد و بارشی از استان و افزایش دمای هوا افزود: صاحبان خودروهای گازسوز می‌توانند با مراجعه به جایگاه‌های مربوطه نسبت به سوختگیری خودروی خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان تصریح کرد: گاز همه ادارات و مدارس استان گلستان نیز از امروز برقرار شده و مشکلی وجود ندارد.

جمال لیوانی گفت: یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند این شرکت را در استمرار جریان گاز کمک شایانی کند، صرفه‌جویی حداکثری مردم در مصرف گاز است و تنها با کاهش حداقل یک درجه دمای منزل حدود 6 درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی خواهد شد.

وی اظهار داشت: اگر مردم مصرف گاز خود را به درستی مدیریت کنند و در زمان کاهش دما از یک وسیله گرمایشی با دمای متعادل استفاده کنند هرگز شاهد افت فشار نخواهیم شد.

با نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان گلستان گاز جایگاه‌های CNG استان برای تامین گاز بخش خانگی از دهم بهمن ماه قطع شده بود و مدارس استان گلستان نیز امروز برای مدیریت مصرف گاز تعطیل شده بودند و گاز ادارات نیز از روز پنج‌شنبه قطع شده بود.

با توجه به قطع واردات گاز از کشور ترکمنستان، با کاهش دمای هوای استان گلستان و افزایش مصرف و افت  فشار گاز، گاز جایگاه های سی ان جی، ادارات و مدارس استان گلستان قطع شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد