درخواست لیبرمن از یهودیان فرانسه برای مهاجرت به فلسطین اشغالی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از کنفرانس بین المللی صلح، از یهودیان فرانسه خواست به فلسطین اشغالی مهاجرت کنند.

  به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، نشستی با عنوان «کنفرانس بین المللی صلح» با تصمیم فرانسه و در راستای تلاش برای احیای فرایند صلح بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی با مشارکت 70 کشور در تاریخ 15 ژانویه ( 26 دی ) در پاریس برگزار خواهد شد.

رژیم صهیونیستی ضمن اعلام مخالفت شدید خود با تشکیل این کنفرانس، بر این مسئله تاکید دارد که گفتگوهای مستقیم صلح بین تل آویو و رام الله باید به طور مستقیم و دو جانبه برگزار شود.

د رهمین راستا، اویگدور لیبرمن از اعضای حزب راست گرای افراطی اسرائیل خانه ما، امروز گفت: کنفرانس پاریس کنفرانس صلح نیست، این دادگاهی بر ضد دولت اسرائیل است.

لیبرمن افزود: هدف از تشکیل این کنفرانس آسیب زدن به امنیت اسرائیل و مخدوش کردن وجهه خوب آن است .

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل کنفرانس پاریس را به محاکمه «آلفرد دریفوس» افسر یهودی ارتش فرانسه که در سال 1894 به اتهام خیانت در فرانسه به حبس محکوم شد، تشبیه کرد .

لیبرمن تصریح کرد براساس آن چه که ما شنیده ایم‌، کنفرانس پاریس فقط با هدف محاکمه اسرائیل برگزار می شود و این کنفرانس در واقع همان محاکمه آلفرد دریفوس در نسخه جدید آن و تنها با یک اختلاف است به این معنی که به جای محاکمه یک یهودی ، همه یهودیان و دولت اسرائیل محاکمه خواهند شد .

لیبرمن در ادامه از یهودیان فرانسه خواست در پاسخ به این توطئه، به فلسطین اشغالی مهاجرت کنند.

وی گفت: زمان‌آن فرا رسیده است که به یهودیان فرانسه بگوییم که فرانسه کشور و سرزمین شما نیست ، فرانسه را ترک کنید و به اسرائیل بیایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد